מייד אין ISREAL

אסי עזר עושה את אירופה בסטייל

אסי עזר יוצא למסע באירופה אחרי המעצבים הישראלים שמשתלבים בעולם העיצוב הבינלאומי. הוא לוקח טיפים מהותיקים בתחום, מלווה מעצב צעיר ומבטיח בדרכו הראשונה ומסיים עם הבטחה לעצמו. הצצה לפרק

מייד-אין ISRAEL | פורסם 10:36 23.11.10 

אסי עזר לא מבין דבר בעיצוב. כשהציעו לו לנסוע לאירופה הוא התלבט קצת, אבל בסוף הסכים והרוויח שניים במכה אחת - לנסוע לאירופה, אותה הוא מאד אוהב, וללמוד על עולם חדש שאינו מכיר. כך נחשף אסי לעולם מרתק של עיצוב ופגש את הישראלים שהצליחו להשתלב בתעשיית העיצוב הבינלאומית ועל הדרך, ללמוד מהם על אומץ, תעוזה והגשמת חלומות.

>>מה מספר אסי עזר על החוויה?

אסי עזר בצילומים עם צורי גואטה

אסי פגש מעצבים בשלבים שונים בקריירה: בתחילת דרכם, בשיא הקריירה, וכאלו שעדיין נלחמים. הוא התעסק ולמד על אופנה, תכשיטים, ארכיטקטורה, עיצוב פנים, עיצוב טקסטיל ואפילו עיצוב אביזרי מין. הוא ביקר בלונדון ופגש את רון ארד, מהמעצבים והארכיטקטים הבולטים באירופה היום, ואת איליה פליט, מעצב אביזרי מין ואופנה שנמצא כבר בדרך להצלחה מסחררת. הוא המשיך לפריז שם פגש את צורי גואטה, מעצב טקסטיל ותכשיטים בולט בפריז, ואת יונתן זוהר, מעצב אופנה צעיר, ויחד הם עשו את צעדיו הראשונים בעולם האופנה.

צורי גואטה הגיע לפני עשר שנים לפריז עם אפס ידע בצרפתית ותמימות שהביאה אותו רחוק. צפו בקטע מהתכנית בו הוא מספר על צעדיו הראשונים בתעשייה הבינלאומית.

מייד-אין ISRAEL. רביעי ב- 22:45

בלעדי לגולשי mako: הפרק המלא לפני כולם החל מרביעי בבוקר

>>צביקה הדר נוסע בעקבות הכדורגלנים שמצליחים באירופה

>>איל קיציס בודק איך עושים את המיליון הראשון

>>חיים כהן עושה את אירופה על בטן מלאה

>>ארז טל פוגש את האח הגדול וחברים