קורס מנהל מסחר אלקטרוני

ניתוח מחקרי שוק, בניית תשתיות אינטרנטיות מכירתיות וקידום במנועי חיפוש הם רק חלק מהנושאים בקורס שיתן לכם מקצוע מהמבוקשים בתחום.

| פורסם 09:54 27.10.11 

מסחר באינטרנט- איך עושים את זה?

הקורס לניהול מסחר אלקטרוני מלמד כיצד למכור מוצרים באינטרנט לקהלים נרחבים בארץ ובעולם בערוצי המכירות השונים וביניהם: אתרי השוואות מחירים, חנויות מתמחות כגון e-bay ו Amazon , תוכניות שותפים ועוד.
בסיום הקורס הבוגרים יוכלו להקים תשתיות אינטרנטיות למכירת מוצרים או שירותים ולהגיע לקהלי יעד רלוונטיים ואיכותיים, תוך מיצוי הפוטנציאל המכירות וההזדמנויות העסקיות הגלום באינטרנט.
בוגרי הקורס להשתלב בשוק העבודה כמנהלי מסחר אלקטרוני, בחברות הרוצות להרחיב את ערוצי השיווק והמכירות שלהם, כמנהלי קמפיינים שיווקיים לאינטרנט כשכירים או כעצמאים.

 

 

מועדים קרובים:

ג'ון ברייס תל אביב

12.08.2012 ימי ב' ו- ה' 17:30-21:00


היקף הקורס:
66 שעות אקדמאיות + כ 14 שעות מעשיות.

קהל היעד:

  • המעוניינים להקים עסק עצמאי ליצירת הכנסות מהאינטרנט דרך הבית
  • בעלי עסקים המעוניינים לנצל את יכולת המכירה והשיווק של רשת האינטרנט על מנת להיחשף ללקוחות וקהלי יעד חדשים וע"י כך להגדיל את המכירות
  • המעוניינים להקים עסק עצמאי ליצירת הכנסות מהאינטרנט דרך הבית
  • יועצים בתחומי שיווק ומכירות, פרסום, אינטרנט ומערכות מידע, המעוניינים להרחיב את השכלתם

דרישות קדם:

  • HTML ברמה בסיסית. למי שאין ברשותו ידע זה מוצעת מכינה במסגרת הקורס
  • הכרת עולם האינטרנט מתוך התנסות אישית לצרכים פרטיים או במסגרת העיסוק המקצועי. גלישה שוטפת באינטרנט ושימוש במנועי החיפוש
  • הכרת המחשב, תפעולו וניסיון בעבודה עם מעבד תמלילים WORD וגיליונות EXCEL
  • קריאת וכתיבת אנגלית ברמה טובה – יתרון
  • לא נדרש ידע תכנותי

 תוכנית הקורס:

מכינה מבוא ל HTML
HTML, מבנה הדף, תגיות מטה ועיצוב, טבלאות, מסגרות ו CSS.

מבנה האינטרנט
שמות מתחם, סביבת שרת לקוח, HTTP-Response Header, כתובות IP ו- C Class, כתובות URL, SAPI_Rewrite ב- IIS ו- Apache's mod_Rewrite, תבניות, Cookies, Session, מיקום גיאוגרפי, זמינות, שרתי DNS, שרתי פרוקסי, שרת שיתופי ושרת ייעודי.

מסחר אלקטרוני
מבוא, נתונים וסטטיסטיקות, היכרות עם ערוצי המסחר השונים בארץ ובעולם, תשתיות.

סקר שוק
ביצוע נכון של מחקר שוק כהכנה להגדרת יעדי המכירות. מחקר וחיפוש אחר מילות מפתח, נפחי חיפוש, מגמות, שימוש בכלים מקצועיים שונים, הכלים של גוגל, כלים חינמיים לשימוש וקבלת מידע דמוגרפי, איתור מתחרים ומקומות מכירה.

הכנת תשתיות
הכנת תשתיות תומכות למערך מכירה ואספקת המוצר כגון משלוח, שרות לקוחות, אמצעי תשלום וסליקה, הקמת אתר מכירות ודפי נחיתה.

אפיון והקמת אתר מכירה
הגדרת תכולת אתר המכירות, תצוגה נכונה וממוקדת של השירותים המוצעים באתר, מבנה דף מוצר ודפים נלווים, הנעה למכירה, תוכן, ריבוי קטגוריות, שילוב מנגנוני סליקה ומעקב ביצועים.

קידום אתרים SEO
הכרת מנועי החיפוש והאינדקסים הראשיים, פרמטרים המשפיעים על מיקום האתר (קישורים, תכנים, וותק, מבנה, טכנולוגיה, Social), אלגוריתמים בשימוש המנועים השונים, התמודדות בקידום אתרים מיוחדים ,שיטות וכלים לקידום אתרים, תהליכים בקידום אתר (קבלת אתר, מחקר מילות מפתח, אופטימיזציה למבנה ותוכן וטיפול שוטף באתר).

פרסום ממומן
אפיקי פרסום ממומן בארץ ובעולם, בחינת המודלים השונים (CPC, CPA, CPM ועוד), באנרים, קישורים, טקסט, אינדקסים ממוקדים, Mobile, דיוור ישיר, עולם הפרסום של גוגל - ניהול חשבונות מרובים, מסעות פרסום, קבוצות מודעות, מודעות, מילות מפתח, מעקב ביצועים ואופטימיזציה של מסע פרסום, רשתות הפרסום של גוגל, מיקוד, ניהול תקציב, יחס המרה, דפי נחיתה, Conversion Optimizerו- Adwords Editor Google.

רכישת מדיה
היכרות עם השחקנים הראשיים בעולם רשתות התוכן – Media, קניית מדיה ומקורות כדאיים לרכישת מדיה, היכרות עם רשת התוכן של גוגל. תכנון קמפיין והכנת תקציב למדיה, ניתוח דפוסי התנהגות של קהלי יעד, ניתוח נתונים דמוגרפיים, Impressions, PPC בניית באנרים, מאגר של רשתות מדיה איכותיות מהם ניתן לרכוש מדיה.

אתרי השוואת מחירים
סקירה כללית של אתרי השוואת מחירים ושיקולים בבחירת אתרים רלוונטיים לשוק היעד. פתיחת חשבון, רישום והעלאת המוצרים לאתרים כגון: Google Base, Bing shopping, Nextag , Shopping ו- Shopzilla. ניהול שוטף ואופטימיזציה.

שיווק ע"י תוכניות שותפים
שיווק ומכירה על ידי תוכניות שותפים, יתרונות וחסרונות של שימוש בתוכניות שותפים, היכרות עם רשתות שותפים - Affiliate Networks מהארץ ומהעולם, מה הן CPA Networks ? פתיחת חשבון משתמש ועבודה עם רשת שותפים. חיבור האתר לרשת השותפים, הגדרת מדיניות ו - restrictions, מה מותר ומה אסור? קוד אתי לשיווק תוכניות שותפים, מדיניות החזרים של תוכנית, בחינה וקבלה של שותפים לתוכנית, בניית מערכת יחסים עם שותפים מובילים. אופטימיזציה וניהול שוטף.

זירות מסחר הלכה למעשה
AMAZON , eBay , YAHOO וחנויות נוספות, פתיחת חשבון מכירה, מבנה החשבון, פתיחת מוצר בודד והזנת מוצרים מרובים, FULFILMENT BY AMAZON ושיפור המכירות ב AMAZON, פתיחת חשבון ב PayPal, טיפול בהזמנות.