מה נלבש בחורף הקרוב וממה עומר דרור הכי מפחד? כל הסודות מאחורי התצוגה של השנה

מוטי רייף, עומר דרור, רני רהב עברי לידר והמעצב הראשי של קסטרו מספרים לנו הכל מאחורי הקלעים של התצוגה. אז מה נלבש בחורף הקרוב, מה עברי מתכנן לקולקציה החדשה שלו וממה עומר דרור הכי מפחד? חברי הפאנל לא עושים הנחות לאף אחד

מערכת mako | פורסם 11:01 20.08.14 

הסטייליסט מושיק גלאמין בעזרתן האדיבה של סופיה טייב, מור סילבר ועורכת האופנה שלנו, סיון דה-ליאו, התייצבו בבוקר התצוגה כדי לבדוק מה הולך להיות על המסלול של תצוגת החורף קסטרו. 

מוטי רייף שחזר רק שעות ספורות לפני מטקס האמי בהוליווד מספר על ההפקה של התצוגה ועל המסלול הדו קומתי שעליו צועדים (בזהירות רבה)  הדוגמנים.

שחר דנציגר, מעצב הנשים של החברה, הסביר על הקולקציה המדוברת שנקראת – "מזרח, מערב, מזרח". אז מה נלבש בחורף? הרבה פריטים אתנים, לא מעט אאוטפיטים מעור, שילובים של צבעים חמים ובעיקר בורדו וחום והרבה מאד פרינטים.  

צמד הדוגמנים עומר דרור ודר זוזובסקי מודים שהם קצת בלחץ רגע לפני שהם עולים על המסלול. "יכול להיות שנקרוס כולנו מהקומה השניה לראשונה", צוחקת זוזובסקי ומציגה את העקבים הגבוהים שעליהם היא צועדת.

עברי לידר שהגיע מתואם לצבעים של הקולקציה עם חולצה ירוקה, סיפר לראשונה שהוא הולך להוציא קולקציה חדשה עם קסטרו. אומנם לא חשף פרטים על העיצובים אבל כן הסביר כי מדובר בקולקציה לגברים שגם נשים יכולות ללבוש. גם מבחינת העיצובים וגם מבחינת המידות

לצפייה בתצוגה המלאה