BEAUTY
צילום: צילום מסך, אינסטגרם/צילום מסך

נחשו מה צבע הלק הכי פופולרי ברשת

כל כמה זמן מפרסמת רשת פינטרסט, שמהווה בשביל רבים באר בלתי נדלית של השפעות ורעיונות, נתונים שמבהירים היטב אלו מוצרים מולכים בתעשיית ההשראה הפורה. הפעם אלה בשורות טובות למותג הלקים הפופולרי אסי, שגוון ניוד מאד מסוים שלה זוכה לכמות אדירה של אזכורים ברשת. למה דווקא הוא? אנחנו מאשימות את בנות קרדשיאן

נטעלי גבירץ | mako | פורסם 17:50 18.04.17 

אחת הדרכים היעילות והאמינות כיום למדוד את הפופולריות המסחרית של פריט זה או אחר, היא לבדוק מה היקף הנוכחות שלו בפינטרסט. הרשת שבה מרכיבים המשתמשים (ובעיקר המשתמשות) את לוחות ההשראה שלהם משחררת כל כמה חודשים נתונים שונים לגבי תמונות שזוכות להדהוד גבוה במיוחד, וכעת חושפת כי הלק הפופולרי ביותר, זה שהכמות הגדולה ביותר של משתמשים נעצה בציפורניים שלופות, הוא ׳Topless and Barefoot׳ של חברת אסי.

הלק שמחירו 9 דולר באתר אסי, בצבע ניוד בינוני, מוגדר כ׳ורוד בז׳ עדין שעובד נהדר עם כל סוגי העור - ללא ספק ניכרת כאן טביעת ציפורניהן של בנות קרדשיאן ובשורת הניוד שהביאו לעולם הביוטי. "חשופה ויחפה", בתרגום חופשי, משמש גם כצבע בפני עצמו וגם כקנבס נוח לבניית לוקים שונים בעזרת תוספות כמו אבנים, קעקועי ציפורניים ואלמנטים נוספים.

מלך הנעצים הזה יצא לשוק בשנת 2011 וזכה לעלייה של 796 אחוזים במכירות מתחילת 2017, ועמו עוד לק, דומה לו באופן קיצוני, בשם ׳נעלי בלט׳. בפינטרסט מדווחים שפריטים נוספים בגוון הספציפי הזה זוכים לפופולריות הולכת וגדלה, וחיפוש של הערך ׳ציפורני בז׳׳ או ׳ציפורניניוד׳ ברשת החברתית מביא מאות תוצאות עם רעיונות ויישומים שונים לטרנד היציב. באתר מאמינים שהפופולריות רק תגבר בקיץ, עונת החתונות ושעתה היפה של פינטרסט, היות והצבע מתאים במיוחד לכלות ושושבינות והולך טוב מאוד עם לבן.

 

A post shared by essie (@essiepolish) on Aug 9, 2016 at 6:00pm PDT