BEAUTY
צילום: צילום מסך, מתוך instagram

גם את יכולה להיות פרנזטורית של גוצ'י עם טרנד המניקור הזה

ואז מה אם לא ישלמו לך או ייתנו לך בגדים בחינם, זה שווה את ההצהרה האופנתית. טרנד הלוגואים שמשתולל על הציפורניים לאחרונה הוא פשוט, בוטה וחוגג את תרבות הצריכה - בין אם בקטע אירוני ומודע לעצמו או כסמל לא מתנצל של סגידה למותגי יוקרה. את ממש לא חייבת לעלות על הגל, אבל חובבות המניקור בטוח ימצאו כאן השראה מעניינת

נטעלי גבירץ | mako | פורסם 12:43 07.05.17 

הציפורניים שלנו כבר מזמן הפכו למדיום להעברת מסרים, והן כבר יודעות להגיד לא מעט על האדם שאלין הן מחוברות. הטרנד החדש בגזרה הופך אותן לסמל סטטוס משודרג, בצורה הכי בוטה ופשוטה שיש: בדיוק כמו התיק והחולצה, גם הציפורניים מבקשות עכשיו להזדהות עם בתי אופנה יוקרתיים ולזעוק: גוצ׳י, מארק ג׳ייקובס או בלנסיאגה. 


בלנסיאגה, כך מסתמן, הם אלה שבישרו את הטרנד בתצוגת הסתיו האחרונה, כשציפורני הדוגמניות נשאו עליהן את האות B בגרפיקה המזוהה עם בית האופנה. כך היה גם בתצוגות נוספות, ומאז הלוגומניה הזעירה הזאת משתוללת והופכת לויראלית. אמנית הציפורניים מיי קוואג׳ירי, זו שעשתה את העבודה עבור בלנסיאגה, ממשיכה להוביל את הטרנד ומעלה עיצובים שונים ברוח העבודה הראשונה לעמוד האינסטגרם הפופולרי שלה, שמהווה השראה גדולה בעולם הציפורניים.

מיי עשתה עבודה דומה בינתיים גם עבור לואי ויטון והרמז, ומראה הרבה דוגמאות לאפשרויות ביטוי טקסטואליות שונות. הצלמת הקנדית הפמיניסטית פטרה קולינס, שהוכרזה בשבוע שעבר כמובילת קמפיין הבושם של גוצ׳י, הלכה על מניקור ורדרד עדין עם אותיות גוצ׳י מינימליסטיות בזהב, דומות מאוד לבקבוק הבושם, והעלתה את התמונה הענוגה לאינסטגרם. מי שעשתה לפטרה את המניקור, מדלין פול, השקיעה גם בפדיקור דומה, ובכך הורידה את הטרנד גם לאיזור הדרומי לקראת עונת הכפכפים.