BEAUTY
צילום: Dia Dipasupil, GettyImages IL

קיילי מי? ריהאנה משיקה קו ביוטי והעולם רועד

אנחנו לא מגזימות: טיזר רשמי שוחרר לפני פחות מ-24 שעות והאתרים בעולם נכנסו לכוננות גל פתוח בניסיון לזרוק לציבור הנלהב איזושהי עצם קצת יותר בשרנית. מאז נפוצו שמועות שהסתברו כנכונות יותר ופחות, אבל דבר אחד ברור: העולם רוצה את כל מה שרירי מוכנה להציע, בייחוד כשמדובר במוצרי קוסמטיקה. אה, ועוד משהו - האודישנים לצוות המאפרים שלה ייפתחו בקרוב לקהל הרחב

יובל פגי | mako | פורסם 13:11 01.06.17 

בימים האחרונים פשטו ברשתות שמועות וספקולציות נלהבות על כך שריהאנה בהריון, וכעת מסתבר שהן לא לגמרי מופרכות ורירי אכן מבשלת בייבי רציני: ליין הביוטי הכה מצופה שלה. ידיעות על הבשורה שעלולה לערער קשות מעמדה של קיילי ג'נר החלו לטפטף כבר לפני כשנה, ומדי פעם תוגברו בטיזרים מרומזים מצד הכוכבת והצוות שלה, אבל החל מאמש זה רשמי לחלוטין והתעשייה, כצפוי, בהיסטריה.

"אתם מוכנים?", מתגרה רירי בפוסט שפורסם באינסטגרם שלה לפני כיממה, ומציג את ההודעה החגיגית בלבן על גבי שחור. "הדור החדש של הביוטי… מגיע בסתיו הזה!", היא מבטיחה תוך שימוש במה שכבר ברור שהוא סיסמת המיתוג העיקרית. הליין נושא את שם המשפחה עמו נולדה, פנטי, שכבר הפך לשם המסחרי הרשמי שלה, בו היא חתומה גם על שיתוף הפעולה הלוהט עם חברת פומה. 


אתרים רבים בחו"ל לקחו את הידיעה מאד ברצינות ומנהלים סוג של לייב-בלוגינג סביבה כבר מאתמול, אף שעדיין מדובר במידע מאד מצומצם. העדכון הנלהב ביותר בינתיים היה זה שבישר כי המוצר הראשון שיושק במסגרת הליין הוא שפתון הולוגרפי בהתאם לטרנד העיקש, אולם אז הסתבר כי מדובר בידיעה לא רשמית באדיבות חשבון המעריצים שכבר נפתח ל"פנטי ביוטי". את הרעב התקשורתי לעוד פרטים, ובייחוד כאלה שנוגעים לסחורה עצמה, הצליח להשביע קלות מעריץ שפרסם וידאו בו נשאלת הכוכבת - "רירי, איזה היילייטר זה?", ומשיבה: "זה שלי! אבל זה סוד - עד ספמטמבר".

ואכן, כמיטב המסורת בעולם האופנה, כל מה שחשוב באמת קורה בספטמבר, וזה המועד בו יתחילו מוצרי "פנטי ביוטי" להימכר ברשת ספורה. אבל זה שלא עד אז אמורים הביוטיניסטים והביוטיניסטות לשבת בחיבוק ידיים, כי רירי בכבודה ובעצמה מחפשת את הידיים האלה: החיפוש אחר אמני האיפור של הליין יוצא לדרך וקורא לכל המעוניינים להגיש מועמדות ולהגיע לאודישנים. "באמצעות פתיחת ההרשמה לציבור הרחב, אנחנו מקווים להרכיב צוות מגוון של מומחים בעלי השכלה וניסיון שיוכלו לייצג את המותג. תהליך הראיונות הלא מסורתי מאזן את הכוחות ונותן הזדמנות לאמני איפור בכל מקום", כתב אריק סוטו, מנהל אמנותי בחברת האם של פנטי ביוטי, קנדו ברנדס. "המועמדים שיעברו את הראיון הראשון יוזמנו לראיון שני, והפיינליסטים יקבלו הזדמנות להדגים את כישוריהם על ריהאנה עצמה", הוא מבטיח. אתם עוד פה?