BEAUTY
צילום: צילום מסך, מתוך instagram

עולם הביוטי עף על וונדרוומן

בעוד כשבוע יופץ הסרט הכה מצופה לאקרנים, וכל העולם יוכל לשאוב נחת מגל גדות בתפקיד גיבורת העל האולטימטיבית. למקרה שההתלהבות עוד לא בשיאה, תעשיית הביוטי לגמרי נתפסה בלאסו המוזהב והתוצאה היא, בין השאר, מהדורה חגיגית של בושם אייקוני וליין מוצרי איפור היסטרי

יובל פגי | mako | פורסם 16:14 23.05.17 

אין ספק שדמותה המסורתית של וונדרוומן - האמזונה, גיבורת העל האולטימטיבית וסמל מובהק לעוצמה נשית - היא עניין מעורר השראה ומלא פוטנציאל בכל הנוגע למוצרים נלווים. ועדיין, אנחנו נהנות לחשוב שזה בעיקר הסטאר קוואליטי המתפרץ של כוכבת הסרט, אחת בשם גל גדות, שמלהיב כל כך את תעשיית הביוטי לאחרונה.


במקרה של ז'אן פול גוטייה זה בהחלט עשוי להיות העניין, בהתחשב באהבתו של המעצב לגיבורת על ישראלית אחרת, דנה אינטרנשיונל. כך או כך, ממש לאחרונה נודע כי גוטייה ישתף פעולה עם חברת וורנרברוס במהדורה מוגבלת ומהממת של שני הבשמים האייקונים שלו, Classique ו- Le Male, המזוהים עם עיצובם הסקסי בצורת גוף נשי וגברי. במסגרת המהדורה, כפי שוודאי ניחשתן, ילבשו הבשמים את דמויותיהם של וונדרוומן וסופרמן, ונראה אותך מתאפקת לא לקנות סט אייקוני לך ולבויפרינד. גוטייה אפילו עף על עצמו בהתאם ושחרר סדרה של 5 סרטוני קומיקס בהם הוא חובר לשני הגיבורים ויחדיו הם מצילים את שבוע האופנה.

לצד מיקרו-טרנד אינסטגרמי של איפור קומיקס בהשראת אשת החיל, עוד ממתק וונדר-וומני שקשה לעמוד בפניו הוא ליין האיפור החדש של רשת הפארם האמריקנית Walgreens. למעשה הוא לא כל כך חדש, היות ולפני שנה בדיוק השיקו שם את הגרסה הראשונה שלו, שככל הנראה הפכה להיסטריה והולידה את המהדורה הנוכחית. זו פוטוגנית במיוחד וכוללת תיק איפור וסט מברשות בעיצוב המזוהה עם גיבורת העל, לצד מוצרי שפתיים ועיניים בהשראתה. החדשות הרעות הן שספק אם ניתן יהיה לשים יד על התענוג הזה מחוץ לגבולות ארה"ב, אבל תמיד אפשר פשוט לדבר עם גל ולבקש ממנה שתביא לנו מתנה מאמריקה.