BEAUTY
צילום: מתוך instagram

אב השנה: ייסד מותג קוסמטיקה כדי להעצים את בתו

זה סיפור מקסים ומרגש שהוא גם יופי של גימיק תקשורתי: התינוקת שנולדה גילתה לאב את הפמיניסט הנחוש שהיה טמון בו, ומכאן הדרך עד למותג המדובר הייתה קצרה. את המוצרים של "Real Her" תזהו גם לפי האיכות המצוינת, אבל בעיקר לפי הכיתובים המעצימים נוסח "את מושלמת", "את לוחמת", "את מיוחדת", ועוד משפטים שגברים חושבים שנשים רוצות לשמוע על בסיס שעתי

נטעלי גבירץ | mako | פורסם 15:20 18.07.17 

מה קורה לאב שעובד בתחום הקוסמטיקה ונולדת לו בת? פעמים רבות לא קורה כלום, אבל המקרה של ביל צ׳אינג הוא שונה. עם הולדת בתו נולד גם הפמיניסט שבתוך האב. הוא החל לשים לב לעולם סביבו, לאופן בו הוא מתייחס לנשים, והחליט לעשות שינוי מבפנים. הוא הקים חברת קוסמטיקה בשם ׳ריל הר׳, ׳היא האמיתית׳ בתרגום חופשי, שתעצים נשים צעירות ותתמוך בהן. 

״כשהיא נולדה היה רגע שבו הבנתי שאני פמיניסט״, מספר האב המתוק. ״אני רוצה לעשות ככל שבאפשרותי כדי לשנות, ושהשינוי יקרה כמה שיותר מהר. אני רוצה לעזור לכמה שיותר נשים. במקום להגיד לנשים שיש בעיה במראה שלהן שעליהן לתקן בעזרת תכשירים ועזרים שונים, אנחנו אומרים לנשים שהן מדהימות בדיוק כפי שהן. כל מוצר מגיע עם מנטרת העצמה אישית, כמו: 'אני נטולת פחד', 'אני מושלמת', או 'אי אפשר לעצור אותי'״.


הליין הוא גם, כפי שניתן היה לצפות, מושקע מבחינת חומרים. כל המוצרים אתיים וידידותיים לסביבה, לחיות ונטולי סולפטים, החומר המשמר פרבן ועוד, ועשרים אחוזים מההכנסות הולכות לאגודה האמריקנית לחינוך גבוה של נשים.

עכשיו אפשר לשחרר קצת את משמר הציניות שמשתוללת למראה ליפ-גלוס עם הכיתוב "אני מלכה", אבל אין ספק שהרעיון מרגש ומקסים, המחירים צנועים למדי והעיצוב נקי ומדויק. ״הדהים אותי, כשיארי נולדה, כמה מסובך זה לנשים לגדול בחברה שלנו, וכמה החברה משפיעה על חייהן. הבנתי שאני רוצה להיות פמיניסט ואעשה הכל כדי ליצור שינוי. ׳ריל הר׳ התחיל דרך שבה אני מקווה ליצור שינוי חברתי וסביבתי גדול בעולם, בשביל הילדה הקטנה שלי. אני רוצה להיות המודל לחיקוי שלה. אני רוצה לעבוד קשה ולתת לה השראה. שתשאף להיות עצמאית, מצליחה ושתחיה בתחושת הגשמה, בלי שאף אחד מבחוץ יגיד לה שהיא לא מספיק טובה".