BEAUTY
צילום: Shutterstock

לחיים: הומצא האלכוהול שמונע קמטים

קוראים לזה אנטי אייג'-ג'ין, וזה בדיוק כמו שזה נשמע: ג'ין איכותי שמבטיח להילחם בסימני הגיל באמצעות רכיבים ייחודיים שישתלבון מעולה עם טוניק, קרח ומלפפון. איך זה עובד ומתי נוכל להזמין את זה בבר השכונתי?

נטעלי גבירץ | mako | פורסם 02:53 31.08.17 

אלכוהול לא בדיוק ידוע בסגולותיו הטובות כשזה נוגע לעור הפנים, אבל הוא משמח לבב אנוש ומשכיח את הצרות, וצרות, כך אומרים, גם הן עושות קמטים, כך שעד כה זו היתה התכונה היחידה בו שאפשר היה לשייך לאנטי-אייג׳ינג. עכשיו מגיע מוצר חדש עם שם קליט ומשעשע, שמבטיח לדפוק את הראש ולתת בו מנה הגונה של קולגן במקביל.

ה׳אנטי-אייג׳ין׳, שצריך מבחינתנו לזכות בפרס אפילו רק על השם, הוא ג׳ין מיוחד ושיקי, כמו זה שנהוג לערבב עם טוניק ולשתות עם קרח, אבל מכיל דברים שלא נהוג לדחוף למשקאות אלכוהוליים. החברה ממשיכה להתפלפל עם משחקי המילים, קוראת לחוויה הזאת ׳סקין אנד טוניק׳, ולמשקה יש עוד גרסה לה הם קוראים ׳קולג׳ין׳, משחק מילים על קולגן, אותו חומר חמקמק שדרוש לאלסטיות של עורנו.


״זהו משקה היופי הנכון של הרגע״, מתפארים בחברה. ״בטעם אלגנטי ושמירה על עקרונות הג׳ין הקלאסיים אבל עם טוויסט משיב נעורים. יש בו רכיבי אנטי-אייג׳ינג בוטניים כמו תמצית כוכב אניס, אשכולית ורודה ושורש איריס, ותוספת נכבדת וחדשנית של קולגן טהור״. כרגע המוצר אזל במלאי, אבל הוא אמור לחזור למדפים בקרוב.

40 אחוזי האלכוהול שבמשקה אמיתיים לגמרי, והיזמים החדשניים שלו הם בעלי רשת מלונות מפוארת ואקסקלוסיבית בארה״ב בשם וורנר ליז׳ר, הפונה למבוגרים עשירים ואוסרת על כניסת ילדים. קהל היעד הוא פנסיונרים ובעיקר פנסיונריות שמגיעים למלונות הללו, ועל פי היצרנים, כל החומרים שהכניסו לתוך המרקחת הזו יכולים להלחם בצלוליטיס, בנזקי השמש ואפילו לרפא צלקות.

״עבור אלה שרוצים לעשות ככל שביכולתם על מנת להשאר צעירים, אבל לא רוצים לוותר על אלכוהול, זהו פתרון מושלם״, אומרת ניקי המבלטון ג׳ונס, שעבדה על המוצר, ודובר המלון מוסיף: ״האורחים שלנו לרוב מעל גיל חמישים, אבל כולם צעירים בנפשם. הם אוהבים לשתות ולרקוד עד אור הבוקר. רצינו ליצור עבורם מוצר עם טעם נהדר, שיעזור להם לשמר את הנעורים באמת, לא רק בתחושה הפנימית״.