BEAUTY
צילום: Shutterstock, מעריב לנוער

הקרם הזה עולה 100 ש"ח ויש לו רשימת המתנה של 7500 איש

מדובר בקרם לילה של הרשת הבריטית הפופולרית מרקס אנד ספנסר, שיצא בשנה שעברה ומאז הצליח לרכוש פופולריות עצומה ביחס למוצר בסיסי ולא יקר. מה הגימיק? נראה שאין, מלבד ההבטחה לגרום לך להיראות כאילו ישנת שנת יופי אפקטיבית במיוחד

נטעלי גבירץ | mako | פורסם 01:23 03.05.17 

הכמיהה לתכשירי קסם שישנו את חיינו קיימת כבר מאות שנים, אז היו רוכלים מגיעים לעיירות קטנות ומוכרים צנצנות מלאות בהבטחות לניסים ונפלאות. נראה שלא הרבה השתנה, כי הקרם החדש מבית מארקס אנד ספנסר הבריטית מייצר הייפ שמזמן לא היה כמותו.

מעל 7,500 הזמנות נרשמו בינתיים לקרם המצופה, שיצא כבר לעולם בשנה שעברה, אבל הפך לסולד אאוט במהרה, ומאז גדלה ומתארכת רשימת ההזמנות. זהו ה׳אבסולוט סליפ קרים׳, קרם לילה לפנים, ועכשיו הוא חוזר כשמחירו 102 שקלים לקופסה של 50 מ״ל.

קרם השינה הזה הוא פיתוח של מחלקת הקוסמטיקה של הרשת הבריטית מארקס אנד ספנסר, והוא משחרר את הפורמולה המיוחדת שלו ופועל את פעולתו בזמן השינה. יש בו חמאת שיאה, ניאצינאמיד, המבהיר כתמים בעור, מרולה, שמן קוקוי והרבה ויטמין אי. בתקופת המחקר דווח כי 140 נשים התנסו בקרם, ו-71 מהן הצהירו ששבועיים של שימוש בו יצרו בעורן שינוי דרמטי, והפכו אותו לרך, רענן וחלק בהרבה.

הרעיון מאחורי הקרם, שעמד גם מאחורי הקמפיין הפרסומי המצומצם שלו הוא "תיראי כאילו ישנת 8 שעות בלילה, גם אם זה לא נכון׳. ״הוא מכיל את הרכיב הכי מוכח שלנו נגד קמטים והוא גם ממלא את העור בלחות״, מסביר וויל קוק, ממדעני מארקס אנד ספנסר ביוטי. ״הוא מלחלח את העור בזמן השינה, והתוצאה היא מראה צעיר ועור מתוח. הפידבק שקיבלנו על הקרם היה מדהים, חיובי באופן גורף, ואנחנו שומעים שוב ושוב שזה המוצר הטוב ביותר שלנו״. בפעם הקודמת, מספרים, לא יוצר מספיק מהחומר הפלאי הזה, והפעם התכוננו בחברה יותר טוב, והכוונה היא לספק לכל הדורשות את ההתמכרות המוצדקת שלהן.